Det här med blogg design

Jag blir helt galen jag hittar aldrig några bilder jag vill ha och det är inte de att jag inte kan HTML, det kan jag.. jag kan de mesta gällande just det. Men jag orkar aldrig sitta och klura ut vilka färger som är vilka osv, sen när jag är halv färdig och måste hitta bilder hittar jag aldrig nåra jag vill ha. Så jag skiter helt enkelt i det och nöjer med mig dem gamla fula designerna som man bara behöver klicka på en knapp för att få. Tack gode gud. För nu ger jag upp.

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, jag och Nicklas sov till kl ett sen badade vi skum bad efter det åkte vi till kungens kurva och handlade pepparkaks deg och dylikt, det blir julbak någon dag i veckan. Ska bli jätte mysigt, jag ville även ha julbröd också kallat vörtbröd men då tyckte Nicklas att jag fick ge mig. Han är inte riktigt lika julig som jag, men är man amerikan så är man!

Igår var vi på fest hos en kompis till oss, det var trevligt. Förutom den manliga bruden, stackars Anders tänder. Kvällens plus var min och Moniques lapdance till Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0