Efter tre julbord

..kan jag prompt tala om att jag inte är världens hetaste. Jag har varit en sväng på mellandagsrean idag där hittade jag några fynd. Dock inte på rea, H&Ms rea suger. Gröna jävla piss tröjor, eller fula blusar i tant stuk. No thanks. Jag har även hunnit fira "lilla julafton" med gubbens släkt, jävla trevlig vi sjöng sing star o åt kålsoppa och wok! Härlig blandning jag vet! Men fan va gott de var. Vi rullade hem sen.

Åter till den sugiga mellandags rean, där hittade jag

 Denna stickiga jävuls tröja, snygg är den. Men efter att jag kommit hem och testat den dock, not so much. Kunde lika bra rullat mig naken i en höstack.
 
 Syns kanske inte as bra på bilden, en "hello kitty" mys dräkt iallafall. Jag kände mig lite töntig och tänkte att en sån måste jag ha. Sitter i den just nu and it doesn't get better than this.

Jag tog även en sväng förbi juvliga veromoda och strosade runt o letade efter jackan "som skulle vara slutsåld i hela sverige" enligt veromoda i skärholmens centrum. Bitches. Väl inne i affären ser jag ett par miljoner på väggen brevid dörren. De var även 50% på de. My lucky day.

Sen gick jag till Nk för att byta ett par knee high strumpor med spets rosett på sidorna eftersom de var ett jävla hål i dem när jag öppnade dem på julafton. Ni kan ju tänka er hur jag såg ut när jag upptäckte detta hål. Rasande sprang jag iväg till Nk för att byta, då skulle dem inte få några fler. De var bara att åka hem o skvätta lite nagellack på strumpfan o sen sy. Nog om min intressanta shopping runda idag. De var såklart inte allt jag handlade, men de skiter vi lite i nu.

För nu ska jag lägga mig i sängen med mina fårulls tofflor och min töntiga hello kitty dräkt o kolla OTH.

Vilket jag inte pallade. Jag sitter just nu o lyssnar på jenny from the block och känner mig jävligt lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0