Man kanske ska skriva ett inlägg, ändå..

Vad har jag haft för mig dem senaste dagarna (veckorna?) tjaaa.. jag har gift mig, skaffat barn och vunnit på triss. Inte riktigt va, egentligen så har jag jobbat, jag har solat solarium med dåliga rör vilket slutade med att jag fick en ordentlig brännskada och fick åka till akuten.. suck! Så nu sitter jag här med blöja och vad som ser ut som silicon inlägg på min rumpa.. jag var tvungen att åka hem från jobbet, jag hade så jävla ont och tårarna bara rann när jag stod där i kassan. Gästerna måste trott att ja fått frispel och hade mens, jag orkar inte bry mig. Jag orkar inte heller bry mig att min chef skrattade åt mig och sa "förlåt mig om jag skrattar men det är bara så jävla roligt" säger han när jag står där inlindad i bandage runt hela rumpan och magen och säger att "jag är ledsen men jag kan inte jobba idag, jag måste till apoteket och hämta ut min medicin" han säger "tyvärr *skratt* du får stå ut i två tre timmar till" då kände jag för att dö, ändå förstod ja att han måste tänka att det är en töntig grej. Han trodde väl att de var en vanlig liten röd fläck, han kunde inte veta att hela min rumpa var sårig och narig och blå röd. Nåväl, efter 40 minuters pain i kassan och tårfyllda ögon så skickade dem hem mig iallfall. Tack gode gud. Nu har jag lite ångest över att gå dit på måndag, dem är säkert arga. Hur som helst så har jag ringt hallen där solade och berättade att jag fick allvarliga brännskador och dem måste kolla dem, dem vart nog lite nojjiga. Nog om min gris skära stjärt.

Vad har jag mer gjort, jag har shoppat med Tina, jag har shoppat med Denize.. jag och Denize köpte båda strumpor för c:a fyrahundra spänn ja läs o häpna, hur lyckas man?! Jag kom över tre knee high style strumpor och ett par vanliga svarta nylon strumpor. Allt för fyra hundra spänn, H&M har gått upp sig.

Sen har jag äntligen gjort min hårförlängning, denna gång sydde jag. Det känns bättre, jag hade ju keratin wax förut men de var ett satans jobb att får ur dem sen och jag vart skallig så detta får duga.

Viktigast av allt, min absolut bästa vän Felicia som jag känt sen fjortisåren har blivit mamma. Den 29 November (vilket även är min pappas födelsedag) föddes en liten Liam. Jag har ännu inte kunnat hälsa på den lilla krabaten då det är besöksförbud på BB under förkylningstider. Hur som haver, så är jag Gudmor. Nicklas och jag var och handlade julklapp till Liam i veckan. Då han vi även med att handla julklapp till Denize's Emilia, en rosa söt plånbok! Tyvärr Emilia, vi hade inte råd med någon häst.. hoppas denna duger! Haha, hon är så söt lilla damen.

Sen har jag inte gjort mycket mer än o jobbat, jag har varit ute och ätit med älsklingen min, och nästa helg ska vi på julmarknad. Imorgon är det första advent så jag tänkte faktiskt springa och köpa lite pepparkaks deg och saffran så vi kan julbaka, jag vet inte om Nicklas är så speciellt high på att baka förra året då vi gjorde de skulle min bror och han köpa knäck smeten, jag tror dem snackade bort den.. och gick och tittade på sporten istället. Typiskt.

På måndag ska jag äta frukost med min mamma innan jobbet, så jag tänkte passa på o skriva en "önskelista" och ge henne den lite smidigt! Hon blir säkert glad, har inte träffat varken henne eller någon i familjen på nästan tre veckor.. dem har varit magsjuka och dem har varit allt möjligt men nu är dem förhoppningsvis friska och krya. Detta inlägg blev ganska långt ändå, alla ni som tänker kommentera dra åt helvete om ni tänker vara fittiga, jag bryr mig inte om vad ni skriver iallafall.

(jag ber om ursäkt för utseendet av min blogg, men jag orkar inte bry mig)

Kommentarer
Postat av: lilla jag

weie..lilla gumsilumsan e tillbaka på bloggen, efetrlängtat!
vi måste ses nån dag o ta en fika gumman!
puss puss puss

2007-12-02 @ 12:08:56
URL: http://zooty.blogg.se
Postat av: Marika

åh välkommen tillbaka :)

2007-12-02 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0