Min fredag

Älskade underbara Felicia, jag träffade henne, hennes son och pappan efter jobbet igår. Så himla mysigt, vi fikade först och sen gick vi och kollade julklappar till alla världens barn kändes det som! Det är så många man har att handla tid, så lite tid och så ont om pengar.. jag vill ge till allt och alla! Men tvyärr blir det inte så mycket. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska handla till Nicklas, någon som har förslag på vad man köper åt en kille på 21 år?

Iallafall så köpte jag med mig en film hem, Along came Polly, älskar den. Sen åkte jag hem och gjorde varm choklad och kröp ner i sängen. Det var en ensam film/mys kväll med mig själv, väl behövd med tanke på att jag hade jobbat 06:15 - 16:00 hemska tider!

Idag ska jag och N iväg o hjälpa släkten o flytta, om jag känner mig själv rätt så blir det nog att jag sitter och kollar film med Ellie eller Alex och skrattar åt allt möjligt. Så får Nicklas göra jobbet, haha, han är ju trots allt golvläggaren jag kan inte mer än att hjälpa till o bara några plankor kanske. Sen ikväll tänkte jag köpa med mig saffran och kesella hem och baka lussebullar. Nicklas älskar verkligen inte saffran, men det gör jag! Så lussebullar får de bli för hela slanten. Ni som inte bakar dem med kesella i, gör de! Dem blir jätte saftiga och inte ett dugg torra! Ett tips!

Har för mig att Rebecca ringde mig inatt också (?) jag minns ingenting, jag har ett vagt minne av att hon utbrast "SOVER DU NU?!" och sen minns jag inget mer. Rebecca, kan detta stämma?! Haha!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Detta kan stämma mycket bra! Du sa också att du skulle ringa mig när du vaknade, hade du tänkt dig att vakna kl 5 på morgonen eller?! Haha! Sötnos! Men nu måste jag skälla på dig!! "Så himla mysigt, vi fikade först och sen.." SÅ HIMLA MYSIGT!?! CAROLINE!! USCH!! You know what i mean!

2007-12-15 @ 12:13:47
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Malin

kolla på slimcase.se där köpte jag en av julklapparna till alex :D kram

2007-12-15 @ 13:35:58
URL: http://tiondemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0