Skatan är vaken

Idag känner jag mig riktig jävlig, jag känner mig som en gammal kärring vars blommor är de viktigaste som finns. Som hatar alla i sikt. Just så känner jag mig idag. Och jag ska iväg och jobba, hallelujah. Hoppas jag inte sparkar ner någon jävel på vägen, haha.. eller kanske inte riktigt så arg. Men jag känner mig bitter, igår var jag ledsen och började nästan grina utan anledning. Jag försökte komma på varför jag var ledsen, men jag var bara allmänt nere. Imorse mådde jag sjukt illa så jag ville bara ligga kvar i sängen och nu sitter jag här och klagar tjugo i tio på morgonen. Mitt lilla liv och jag.

Kommentarer
Postat av: nathalie

visst är du det som jobbar på donken där vid.. va heter det nu.. där vi sf bio och det iaf? (a):)

2007-12-11 @ 22:39:25
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: carro

hur vet du de? :)

2007-12-15 @ 11:35:12
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0