Uppdatering

Sorry att jag har varit en mycket dålig bloggerska. Jag har helt enkelt inte haft någon övertid i världen för fem öre, jag har julshoppat i massor. Nu är alla klappar köpta, och hör o häpna, även inslagna! Rekord tid tror jag. Allt på en och samma dag till, vad de känns som iallafall, en hel arme.

Jag har gubben har varit i centrum två ggr idag, mellan alla affärer stannade vi även och tog en fika på Espresso House, vi åt pepparkaksmuffins och kände oss sjukt juliga! Imorgon ska jag hem till min kära familj och fira jul, för att sedan hem till N igen och fira jul med honom, hans familj och lite utav hans släkt. Fira jul två ggr på en och samma dag, jag tackar inte nej. Nu sitter gubbjäveln på muggen och bajsar samtidigt som han spelar på blip.se den nörden. Och jag tänkte avvärka ännu ett OTH avsnitt, ovanligt va?

Ända sen jag varit liten har jag aldrig kunnat sova natten till julafton, det sitter kvar än. Jag är fan sjuk. Nu ska jag dricka mer vin. Ciao!


För er som undrar, det vart ingen utgång igår! Jag och gubben min stannade hemma som ett gammalt jävla par och kollade på en sugig film. Jag somnade kl 20:00 och vaknade halv sex imorse och kunde inte somna om. Jag svepte lite vin och kollade på OTH. Sen upp och julhandla. Underbara jul.

Jag tänkte passa på o nöta lite på kameran i jul. Länge sen jag la upp en bild här som inte är tusen år gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0