Fredag

Va roligt att det börjat ramla in lite kommentarer i min blogg, det är roligare o skriva när man vet att det finns folk som läser och sen tar sig tid att kommentera! Känns som att det finns mer o skriva om då!

Idag ska jag snart till ICA i tippen och prata lite med chefen där, tänkte jag skulle börja jobba där istället, vet inte om mitt nuvarande jobb är min grej.. jag tänker inte gå in på detaljer, men L är otroligt lönlös, själper istället för att pusha, A drar förhastade slutsatser och jag tänker inte sitta och försvara mig.'

Annars skulle jag fikat med Julia idag, men jag vet inte vart hon tog vägen? Hon skulle ringt mig för snart två timmar sen och här sitter jag helt färdig, oh well. Julia ring mig!

Sen ska jag iväg och möta min käre pojkvän och vi ska bege oss ut långt in i skogen, ännu längre in i nacka! Haha! På grillkväll ska bli mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0