Igen och igen

Igår var jag hemma hos Marie, vi åt tacos och hade jätte mysigt.. vi hade pallat upp med hundra olika filmer för att spendera resten av kvällen i sängen med en stor jävla godis skål i mitten. Men så blev det inte, vi hamnade på Claras iallafall! Fan! Vi var där max en timma sen åkte vi hem igen åt mackor och kollade på OC tills vi somnade.. Jätte mysigt faktiskt! Det får vi göra om gumman!

Idag har jag inte gjort någonting speciellt Nicklas kom och hämtade mig hos Marie imorse och sen dess har jag suttit här och spelat Pizza Tycoon! Fan va kul! Just nu går det inte så bra för min restaurang dock, maffian gör inte deras jobb jag anlitade dem för att se till att det gick bra.. det går fan inte bra!

NU är jag dessutom ledig från jobbet, kul.. när vädret är skit! Om två veckor ungefär sitter jag på ett plan med älskling ner till Bulgarien! Där ska jag sola tills jag dör! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Denize

När ska du till Båstad då? Du skulle väl dit?

2007-07-09 @ 12:28:45
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: Carro

Det blir nog inte av för min del heller..
Nicklas bestämde sig för att åka till Gotland utan mig istället :)

2007-07-09 @ 12:36:16
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0