Lite små skit

When I want you, I don't get you

When I get you, I don't want you

When I lose you, I want you back

Misstolka inte, jag tyckte bara det var ballt sagt..

Helgen spenderade jag med Marie vi har nu varit med varandra i snart fyra dagar i rad, haha! Jaja, igår var vi och röjde på Claras det var riktigt kul! Tack för dem har dagarna Marie det har varit skit kul! Vi har verkligen klickat, kvällen började kul, men slutade förjävligt. Dåliga nyheter och don't worry Dannie det var inte ditt fel! Hans humor är verkligen "one of a kind" sen hände det massa annan jävla skit som jag inte orkar berätta här, det slutade med skjuts hem iallafall så det var skönt!

Idag ska jag bara sova ruset av mig imorgon ska jag ringa mitt jobb och fråga vad i helvete?! Sen ska jag umgås lite med baby som är nyss hemkommen från Gotland! Jaja.. jag bjuder på några bilder från igår!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0