Massor

Idag har jag varit nere i Skärholmens Centrum  med älskling och hans mor och far, vi körde lite "handla innan resan" stuk och för min del vart det.

En rosa silkes klänning från Gina Tricot (bild kommer)
En svart kort kort klänning från Gina Tricot, med resår där nere så att den sitter tajt!
En taaaaajt vit skjorta, kortärmad slimmad!
Ett par ljusrosa silkes hotpants med matchande BH
Body Butter med papaya lukt
Puder och en ny mascara!

Resten får jag handla där nere! Behöver fortfarande en ny bikini! Lite smått och gott, ett par sandaler får jag införskaffa mig! Ska fan blir rikigt skönt o komma iväg, helgen har varit hel strulig och hel konstig. Det är konstigt att allting kan vända, allt man byggt upp och anförtrott sig till, allting bryts ner på bara en enda timme så står man där utan någonting alls. Efter allt jag och Nicklas gått igenom dem har två åren tillsammans, kom vi överens om att det ska blir riktigt jävla bra o åka iväg tillsammans vi behöver det!

Big Rob - Min Soulie! Gammal men tröttar aldrig! "Jag älskar kan du inte bara se det, du är allt och så fruktansvärt mycket mer än bara det"

Det vart ingen bio för våran del igår heller, hade tänkt se Harry Potter, någon som sätt den och vet att den är bra? Vi låg inne hela dagen och jag lagade tacos åt lilla Nicklas. Efter det låg vi och kollade på Lyxfällan, du bruden som var med igår jag tror aldrig jag sett någon mer IQ befriad tjej! "Nej, jag tror inte jag håller på o gå i personlig konkurs" säger hon med en hög av räkningar och skuld på 200,000:- Nej men det är tur att du vet så bra själv! Fan vad jag nästan njöt när dem sålde dina jävla hästar! Fem hästar? Du jobbar inte ens? Du har mer utgifter än vad du klarar av! Så nu får du leva med din gamla häst värd 5,000:- jävla tönt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag älskar papaya body butter =) Jag har sett harry p filmen. Den är helt okej. Nästan lite bra. Bra gjord, fast jag kan itne låta bli att tycka att det är ltie töntigt när dom åker kvast. Haha =) Hoppas ni får en bra resa

2007-07-24 @ 23:23:55
URL: http://tearswilldry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0