Musik

Jag är nog den största musik nörden på denna jord, så fort jag hör en bra låt hoppar jag sju hundra meter upp i luften samtidigt som jag utbrister "ÅH!" och pekar på radion eller cd spelaren eller vad det nu är som spelar musiken! Sen måste jag alltid sjunga med i varenda låt jag kan. Fråga Nicklas, he knows.. Haha! Jag vet inte hur många gåner jag har fått höra att jag är "helt stöööörd" Oh well!

Jag gillar all typ av musik, "dödsrock", larvig pop som Backstreet Boys eller Britney Spears, jag gillar psy trance, eller house, r&b ja allt möjligt! Schlager! Nog om denna otroligt intressanta del av mig själv!

SISTA DAGEN PÅ JOBBET IDAG! Och shit fan va skönt! Sen ska jag BARA njuta! Imorgon som sagt vankas det fest hos *BLANK* skriv om du vill komma! Hans nummer är xxx-xxx xx xx!

Jaja! KUL KUL KUL! Jag har inte gjort någonting speciellt idag heller, har inte kunnat sova på hela natten! Mycket roligt jag har legat och stirrat mig bild på Nicklas tak! Fuck my ass.. what else.. HM! JO! Bulgarien om bara.. vänta jag måste räkna, 5 dagar! SKÖNT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0