Nedräkning mellan inläggen



14



Och jag ska hinna inhandla:
 Tofflor, jag kan ha på stranden och på stan
En badhandduk helst en rosa variant
After sun kräm
Ännu mer sol olja, har kvar en gammal från förra året från Kreta, med koks lukt!
Jag ska hinna sy om mina jeans till en jeans kjol, räcker inte med fyra! Haha
Samla ihop lite sommarkläder samt kolla mamis garderob om hon har någonting jag kan sno med mig..
Laga mina solglasögon
Schampoo, duschkräm och balsam även hårinpackning (mitt blonda hår blir lätt sprött i solen)
En ny bikini, rosa variant även där
Sen kommer jag inte på så mycket mer just nu, med tanke på att jag är pank! Men det ska nog lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0