Sitter här på jobbet

Det är lite krux med datorerna och dialingsystemet på jobbet så vi blir sittandes här! Nicklas har åkt iväg till Muskö så jag tänkte faktiskt göra något fint till honom tills imorgon då han kommer tillbaka jag tänkte åka hem ikväll och klistra ihop lite bilder på oss genom åren och sätta det i en ram! Tyckte det var en gullig ide iallafall, och skriva någon gullig text åvan på sånt tycker iallafall jag är roligt att få. För även om vi är tjuriga på varandra ibland eller oftare vissa dagar så är han verkligen bäst! Älskling jag vet inte vad du gör men jag älskar dig och du överraskar mig varje dag! Tack för att du är du! Längtar tills vi får åka iväg tillsammans..

Möö, va cheesy jag låter!

Sista jobb dagen imorgon fyfan va skönt, ska bli SÅ härligt! På fredag vankas det fest hos Martin. Hm, får försöka leta upp lite tjejer att ta med mig så grabbarna BUS blir nöjda o glada! På lördag fyller Denize år, så jag och Nicklas ska dit och fira henne lite grann! Grattis gumman! Nu slår vi på stort! ;)

På söndag ska iallafall jag börja sortera inför resan, på Onsdag åker vi! Innan dess ska jag handla måste skriva en liten lista här så jag inte glömmer bort.

Body Butter - H&M (någon rolig smak hoppas jag hittar det)
Shimmering Body Lotion H&M (så jäävla snyggt o va shimmery när man är brun)
Body Spray med glitter eller shimmer eller va fan! H&M
Shorts/Hotpants aktiga shorts iallafall H&M
Några fina billiga linnen jag kan ha på mig till jeans kjol
En fondation - Loreal
H&Ms brun puder 49:50:- så jävla bäst! Haha! HM HM HM HM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0