Tänkande mitt i natten..

Det är helt sjukt vad man tänker mitt i natten när allting är så tyst, det ända jag hör är hur löven och träden rasslar där utanför fönstret. Jag hör ett dovt snarkande från undervåningen, alla sover, hela skärholmen sover, hela stockholm sover och förmodligen hela Sverige. Det är bara jag som är vaken och sitter här och stirrar in i min dator skärm.. Det är svårt o sova om nätterna, jag är alldeles för varm, och jag är torr i munnen, jag mår illa av och till och vaknar hela tiden.

Jag kanske borde gå och lägga mig jag med, men sängen står här gapande tom och det känns inte alls som att jag har någon större lust o lägga mig i den kalla tomma sängen. Jag är van att ha någon att lägga mig tätt intill hos, kunna krama när jag är mörkrädd eller drömmer någonting obehagligt. Konstigt att man kan bli så van, så att bara fyra nätter utan dig känns konstigt.

Du och jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0