Den här tiden ensam på kvällen..

Som egentligen är jävligt viktig! Jag behöver alltid en stund för mig själv varje dag där jag kan drömma mig bort och bara stirra mig blind i mina egna tankar! Ensam tid! Men nu tänkte jag spendera den genom att skriva några korta rader i min blogg..

När jag tänker tillbaka och reflekterar över vad jag har gått igenom här i livet, vad som varit och hur det ser ut idag. FY fan egentligen! Mycket svart, men även mycket roligt att tänka tillbaka på.. Sandras och min galna sommar tillsammans till ex! Eller min och Felicias tid i Rödaberg, eller min Hannahs och Julias tid i Rödaberg.. Usa, Holland.. Alla människor man träffat på vägen som inte längre finns vid min sida, trist.

Mycket har släppt, men mycket finns kvar..




Sen tänkte jag bara skriva en rad till min vän Denize, du är en utav dem starkaste personerna jag känner! Jag är grymt imponerad av dig! Fortsätt så, du är värd all kärlek i världen! Önskar dig allt gott i livet! Och tack för alla dem stunder du funnits för mig när jag verkligen behövt! Det betyder..

Kram på dig tjejen!


Kommentarer
Postat av: sandra

aawwhhh vilken gulleplutt du e :D
aldrig glömmer vi nog den :)

2007-06-27 @ 01:40:20
Postat av: Denize

Vad gullig du är vännen! Du är också jäkligt stark och om det är någon som förtjänar all kärlek i världen så är det du... Du är en underbar person och jag är glad att jag känner dig! :D Pok!

2007-06-27 @ 18:02:52
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0