Johanna

Ett stort tack till min vän Johanna jag skulle kunna skriva flera sidor om hur glad du gör mig och hur bra du får mig att må! Aldrig har någon funnits där lika mycket för mig som du gör.. Och aldrig har någon förstått mig eller kunnat läsa av mig så bra som du gör.. Du får mig att le när det är som mörkast och du finns alltid där, timme efter timme och lyssnar när jag vill prata eller bara finns även om jag inte orkar prata.. Och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka dig för allt du gör för mig..

Hoppas du vet att jag finns här för dig också, jag är ju trots allt bara ett telefon samtal ifrån.. eller oftast tre trappor! Love you!

Kommentarer
Postat av: Johanna!

Oheeeee!! Blev helt rörd när ja läste detta!! Carro min underbara ingen förstår mig så som du gör heller! Bra att vi finns för varann! 3 trappor ifrån;)
Pussseeliii!

2007-06-16 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0