Oxid

Hahaha vad kan man säga? Vilken jävla kväll! Det slutade med att både jag och Nicklas satt i taxin hem fulla som svin, Nicklas hette Pelle och jag spydde nästan ner mig mitt på Gullmarsplan..

Men vad kan man göra när det bjuds på en 6 liters skumpa + mycket mycket annat!

Nu kan jag inte somna om, jag vaknade inte förns sent sent sent idag och har inte gjort mycket annat än att legat i sängen allmänt bakis och äcklig och tittat mig igenom NCIS med Nicke.. Imorgon ska jag träffa Marie en snabbis och senare ta en prommis med Hannah i vårberg! Nu ska jag bara sitta och dreggla lite över Wentworth.. jag kanske tjatar lite väl mycket, men.. nej inga men! Bara Wentworth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0