Sjukling

Nu börjar jag förhoppningsvis bli friskare så jag kan återvända till mitt arbete.. förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag faktiskt, njutit lite i solen, den sol som visat sig.. annars har jag bara legat hemma och kurerat mig inför morgon dagen! Jag tänkte sätta mig vid mitt skrivbord och jobba lite.. hoppas jag inte hostar ihjäl mina kunder! Men det tror jag inte.. det mesta har gått över!

Jag hade väl egentligen inte så mycket att skriva idag.. jag sitter och väntar på att ett till avsnitt av prison break ska bli klart sen tänkte jag och min bror lägga oss och titta lite! Jäkligt spännande just nu måste jag säga!

Nu ska jag återvända till min säng..



Tack allesammans för dem fina presenterna och det trevliga sällskapet på min mottagning! Det var uppskattat ska ni veta!

Ett extra tack till min älskling, för den fina bismarck halskedjan jag fick! Jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0