You are the only who..

Soooommar, sommar och sol! Gud vilken härlig helg det har varit! Helt makalöööst! Tror aldrig jag har haft så roligt i mitt liv, det har jag säkert, men inte vad jag kommer på nu!

Jag kan börja med torsdagen, studenten! Vrål fint väder på morgonen, Nicklas skjutsar in mig till skolan och väl framme samlas jag och min klass för ett fint litet grupp foto för att sedan sätta oss i Rålis för våran champagne frukost! Förutom alla fåglar som inte ville lämna min macka ifred så var det mysigt!

Tillbaka i skolan samlades vi i klassrummet, våran lärare Peter bjöd på skumpa och vi signerade varandras mössor. Kl. 11 var det dags att samlas i stora salen, där sjöng vi vår och sommar sånger så hela skolan skakade! Och kl. 12 var det utspring! Min klass sprang ut näst först och shit va mycket plakat och folk det var! Trodde aldrig jag skulle hitta min familj! Det stod "Caroline" överallt tyckte jag!! Men nästan längst bort hittade jag dem, allihopa, farmor och farmor som haha till och med hade satt på sig sina examen mössor! Bruna och fina! Mormor och hennes syster, mamma, pappa, Nicklas, Rebecca, Johanna, Felicia, Martin, Tomas, Robin och till och med Madde en snabbis! Jag var helt i extas!

Nicklas, Robin och Johanna hade "pimpat" som dem sa Nicklas bil och vi åkte runt i stan och skrek! Sen hem till mig för mottagning med mycket god dricka och trevligt sällskap!.. Jag orkar inte skriva mer detaljerat för det skulle ta hela dagen!

Fredag, åkte jag mamma och Oskar till Sickla för att handla student presenter till Tina och Johanna! FY FAN VA VARMT DET VAR! Jag trodde jag skulle dö och var tvungen att köpa en klänning att ta på mig istället för min skjorta och city shorts! Det gick inte! Jag hittade en söt liten chock rosa klänning på Gina!

Kl. 13 begav jag mig till L Estradska för att möta Tina på hennes utspring! Haha, där trodde jag inte heller att jag skulle hitta hennes skylt! Men tillslut skymtade jag Dirre bland allt folk! Sen bar det av mot flaket! Det var nog det roligaste jag gjort i mitt liv! Synd bara att det nästan bubblade på min solbrända rygg och mina fötter var alldeles förstörda! Det fick jag bjuda på! Med ägg, öl, cola och champagne i hår och kläder åkte vi hem till Tina, och där vankades god mat och ännu mer champagne!

Kl. 17 Var jag tvungen att springa till tåget för att åka till Kungsträdgården och möta Nicklas, vi tog varsin öl i solen och sen iväg för att inhandla ännu mer sprit inför Johannas mottagning!

Resten av helgen orkar jag verkligen inte skriva ner det får bli en annan gång nu har ni iallafall fått ett humm om vad jag har haft för mig dem senaste dagarna och därav inte hunnit sitta här så mycket men nu är jag sjuk och har mensverk så nu kan jag skriva så mycket jag vill!

Ha en trevlig regnig vecka gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0