Going public!

Nu har jag äntligen bestämt mig för att go public med min blogg! Efter mycket om och men! Ni kommer nu att kunna läsa om absolut allt, och ingenting! Jag skriver oftast när jag behöver skriva av mig och mår dåligt.. även om jag då brukar jag skriva "kod språk" så, så bara jag förstår! Vilket kanske är lite trist.. men jag ska försöka att hålla mig så positiv som möjligt i mina inlägg..

Så jag tänkte börja med att skriva detta, sen tänkte jag publicera några fashion bilder, eftersom mode är en stor del av mitt liv tänkte jag dela med mig lite av just mode och vad jag anser är snyggt!

Helgen har annars varit bra och krävande, även om jag trots alla odds försööökte ha en lugn hemma kväll med mig själv, så lockade krogen med brudarna alldeles för mycket för att jag skulle kunnat motså! Så, så fick det bli! Claras med Johanna, Amanda, Carro, Marie och Tina! Skoj var det!

Nej nu ska jag börja lägga in lite bilder här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0