Kväll igen

Nu är jag hemma från en jobbig jobb dag, sista timmarna hade jag full migrän.. jag tror det beror på min kost. Jag äter nästan bara "fullkorns" havregryns gröt och fullkornspasta med tomatsås! Ungefär.. men men vill man bli smal så måste man! Tänkte ta en kopp te om ett litet dag och bädda ner mig, just nu sitter jag i sängen med datorn i knäet känns ganska slött!

Denize ska iallafall med mig på min stora shoppingdag när jag får min lön, om ni undrar varför jag gör en sån big deal out of it är de för att det är min första stora lön på mitt nya jobb och jag har jobbat massor med övertid osv så de blir en del pengar! Super skoj! Har inte handlat något åt mig själv på hur länge som helst! Ska bli skoj, mötas när affärerna öppnar och sen shoppa julklappar o dylikt hela dagen! Ska även sätta i extentions! Wihu!

På tal om ingenting ska jag skriva ut massa ansökningar för jag tänkte söka extra jobb på bla H&M och sen kanske sänka tiderna på mitt nuvarande jobb så har jag lite mer varierade dagar! Ska bli kul, skriver vidare om de när jag fått svar!

Nu ska jag göra lite te och bädda ner mig framför tv:n kanske tvinga Nicklas o komma o mysa med mig och sluta med sitta förbannade CS haha! Karlar säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0