Idag var en skit dag..

Det började imorse, jag skulle gå upp halv nio och ta lite sovmorgon men jag vaknar galant klockan halv sju och kan inte somna om så det var bara gå upp och och ställa sig i duschen och skrubba rent. Jag gjorde mig iordning och traskade ner till centrum och tänkte att jag kunde ta en mysig höst frukost innan jobbet, mycket riktigt. Jag beställde min frukost och satte mig för att äta, men då börjar de krypa i hela kroppen och jag bli spyfärdig och springer nästan därifrån. Väl framme på jobbet så glömmer jag allting hundra gånger i omklädningsrummet och får springa ner hundra trappor och genom tre dörrar med koder för att komma tillbaka till mitt skåp. Jag glömmer att stämpla in när jag väl kommer till kassan så jag får mindre lön, skit. Väl framme i kassan så känner jag hur det bubblar i hela magen och jag känner hur "hela" det lilla jag åt utav min frukost är på väg upp igen. Jag springer till toaletten och lägger frukosten där istället. Haha. Min chef tror mig knappt när jag berättar för honom och säger "jag och också sjuk" så försöker han snora med näsan då börjar jag bara skratta och ber honom sluta misstro mig hela tiden för detta är inte första gången, jag mådde illa i helgen när jag skulle jobba också men icke sa nicke. Tillslut ger han med sig när jag nästan spyr upp vattnet han gav mig på honom. Väl framme hemma märker jag att skorna jag köpte igår som jag ääääälskar, ena klacken har ramlat av. Bara att lämna tillbaka skiten. Kul!

Helvetet slutade på Åhlens City där jag köpte med mig en Beck film och sen gick jag vidare till Denize jobb och handlade med mig wok och nu sitter jag här och njuter av grönsakerna, ska se om jag får ner de.. konstigt nog mår jag inte illa nu. Jag mådde bättre direkt efter pizzan i toan.

Nu ska jag bädda ner mig o titta på Beck med min älskling.

1     2     3     4     5

6     7     8     9     10

11     12


1. En lång skön helt okej tröja jag kan ha till leggings och mina stövlar
2. Detsamma gäller denna, fastän jag inte har det trycket som syns på bilden utan ett Marilyn Monroe ansikte i svart tvärs över tröjan.
3. Brun/Svart ögonbryns färg, riktigt bra att ha
4. Ögonfransbörjare
5. Svarta leggings jag hittade, riktigt mysigt o ha nu på vintern
6. Samma här
7. Läppglans i rosa färg
8. Puderaktig fondation
9. Ska tydligen ge "lösögonfrans effekt"
10. Sko jävlarna jag köpte igår som idag efter en halvdagsanvändning är sönder
11. Riktig vanilj parfym, love it!
12. Matt röd rouge

Lite av bra-att-ha shoppingen jag gjorde igår när jag fick sluta lite tidigare..

Nästa lön blir det, päls vantar och mössa samt en skinn jacka!

 denna skinn jacka i champagne, svart eller brun färg ska jag köpa då!

den 21 dec åker jag och min lilla plutt till London vi ska på på Hilton Metropole och vi ska vara där i tre dagar vi kommer hem strax innan Julafton. Den 16 ska vi till Sigtuna på julmarknad också, ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Mariiiie

vart hittar du den första tröjjan?

sån vill ja oxå ha :P

2007-10-30 @ 22:14:11
URL: http://mariereling.blogg.se
Postat av: Anonym

Vart någonstans har du hittat den första tröjan som e på bilden?

2007-10-31 @ 17:14:11
Postat av: Carro

jasså små vänner ni tyckte den va fin? :)

2007-10-31 @ 17:48:41
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: Marie

Japp, tyckte den va lite cool..

2007-10-31 @ 22:50:06
URL: http://mariereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0