Kvälls fika

Nu sitter jag här med en varm latte i handen och små kollar på Scrubs, ganska roligt ibland faktiskt. Imorgon ska jag jobba, suck och helvete. Jag mår fortfarande illa varje morgon och när jag känner starka lukter eller äter någonting.. det kommer inte upp igen jag känner bara obehag. Skumt, verkligen skumt. Vet inte vad det kan vara men jag orkar inte springa till doktorn, det lär ju gå över med tiden om inte annat.

Längtar redan till nästa lön, iofs fick jag bara halva nu för jag började i mitten av Sept. så jag stor längtar tills November lönen klirrar in på kontot men det kommer inte gå mycket till övers för att..

Skinnjackan
Pälsmössan
Hårförlägning inkl. hår
Parfym
Pumps
samt resan till London suck suck.. det var väl iprincip hela lönen då!

Jag undrar hur min käre pojkvän klarar av att sitta timmar på toaletten.. förstår verkligen inte. Fyra timmar varje dag? Vad kan man göra så länge, bajsa två omgångar. Nej jag förstår ingenting. Karlar.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hello you, jag känner dig inte alls. Och vet ingenting sådär, men om jag ska vara ärlig.. dina symptom.. det låter för mig som om du är med barn.. jag vill inte verka påhoppande eller något, men bara så du vet så låter det som det.. :$ Kram

2007-11-01 @ 01:20:03
URL: http://nattow.blogg.se
Postat av: Carro

Det är lugnt du låter inte påhoppande, det är gulligt att du bryr dig! Men jag tror inte de.. jag tror bara det är någon fas eller någonting jag fått för mig! Tack för omtanken iallafall! Du skriver bra, fortsätt med din blogg :)

2007-11-01 @ 07:16:57
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0