Mitt i natten trubbel

I know that life can make you feel, it's much harder than it really is.. but we'll get through it, just don't give in.

Jag önskar att någon kunde säga det till mig, få mig o känna hopp. Känna att det finns de som gör att allting faktiskt är värt det tillslut. Nu ska jag snart till jobbet och jobba i nio timmar, sen ska jag hem och gräva ner mig.

Jag ville så gärna ut och bara bort från allt igår, ut och gå av mina problem.. rensa huvudet. Jag hoppas du menar det du sa igår, jag hoppas det innerligt. För jag orkar verkligen inte en tredje gång, och jag hoppas du inte dras dit igen. För den N, den kände inte jag. Det var inte du. Jag älskar dig och jag hoppas att jag kan få göra det ett bra tag till, för jag älskar att se dig glad, jag älskar att se dig må bra och jag önskar dig allt gott i livet. Även om jag inte alltid säger det, men det betyder inte att jag slutat och gett upp på oss. Jag känner att det vi har, är en kärlek värd att kämpa för.

Jag ber.. för att jag inte orkar annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0