Nästan en timma

Nu är det nästan en timma kvar tills jag ska åka iväg till jobbet och jag är redan i ordningfixad, det är sjukt bra för att vara mig. Jag testade allt det nya sminket och ett satt som gjutet. Mascaran var lite VÄL torr, så jag fick bättre med en jätte kladdig jag hade sen tidigare, annars var det prima. Kudden till ögonfransböjaren var super bra och jag känner mig mycket finare nu när jag har böjda fina ögonfransar. Inga kines, alltså.

Sista kvar då, vad fan ska jag ha med mig i mat lådan idag. Det finns ingenting jag är sugen på här.. fast jag kanske kan handla på vägen till jobbet. Hm hm. Jag är sugen på pasta med tomat sås, men ingen tomat sås. Ingen mozarella.

Jag har verkligen inte lust att jobba idag, den där satkärringen går mig på nerverna. Jag var tvungen att hålla tårarna inne igår, när hon skrek och gormade "Jävla fitta!" och andra vackra könsord. Vet inte om det är ultra smart att skriva om detta i bloggen med tanke på att hon kanske sitter och läser, men jag känner ändå, jag har ingenting o dölja för henne. Jag har inte gjort henne något, det vet hon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0