Tristess morgon..

Löning igår, är lika med kaos på jobbet men samtidigt en jävligt nöjd Carro som slutade extra tidigt så hon han shoppa lite. Skönt, har inte shoppat på flera år känns de som, nej men ungefär ett år..

Just nu går det åt helvete på jobbet, en liten dam som jag vettefan har förföljelsemani och har fått för sig att sätta sig på tvären och hata mig. Möte hit möte dit, och hon bara gråter. Suck.

Igår han jag träffa lite vänner, Ellie och Alex samt Ludvig den store. Idag var det planerad utgång med jobbet, men jag tror jag stannar inne.. jag har fortfarande inte lämnat sängen.. känns som att jag ska spy vilken minut som helst. Mår åt helvete i kistan. Och på råga på det sitter jag i sängen och bloggar helt nyvaken, eller kanske inte helt har varit inne och spanat lite på asos och ellos men fann ingenting av intresse. När jag har pengar är jag SNÅL, jag räknar minsta krona. Jag är snål när de gäller att köpa till mig själv, jag skulle kunna slösa hela lönen o köpa saker till min mamma eller pojkvän MEN när jag ska handla åt mig själv.. så blir jag ypperligt snål. Konstigt. Och jag får lika mycket ångest varje gång jag har handlat. Men igår vart det iallafall

Maxfactor Lash Stay Up har jag för mig att den heter, den ska tydligen forma ögonfransarna bra så att dem stannar böjda och uppe och inte faller ner som kines ögonfransar.

En rouge i matt-röd färg, inga glitter och inga konstig heter bara rakt av RÖTT.

En kudde till min ögonfransböjare... FÖR TJUGO JÄVLA SPÄNN! Kan ni tänka er? Den där lilla jävla två centimeters kudden!?

Maxfactor Color Adapt Fondation vart det också..

Sen kasta dem ner ett läppglans i brunröd glittrig färg som luktar vanlig och en skiva.. vet inte ska väl kolla vad det är för något skoj någon gång när jag slutar jobba. Idag jobbar jag tio timmar. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0