Under jorden

Jag har jobbat i tio timmar och nu sitter jag här framför datorn och gör inte ett skit, jag funderar på om jag ska gå på en kvälls promenad med massa cigg och bara röka ihjäl mig och gå av mina problem som jag funderade på tidigare inatt. För jag hatar att vara ledsen. Jag hatar att vara en jävla klag fia som jag oftast är i min blogg, förlåt. Som sagt detta är en plats för mig där jag kan skriva av mig och jag gör de knappast för någon annans skull än mig själv.

Sen har jag något att säga till dig din jävla backstabber, MOVE ON. Det du gör är inte ok, ditt beteende är sjukt, DU är sjuk. Man börjar fundera om du lever i en dröm värld, men låt mig och mitt liv vara.

Melankolisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0