Ännu en sego dag

Idag har varit en super sego dag, jag hade inte duschat sen i förr i går och efter mycket om och men pallade jag mig upp ur sängen, sjuk som jag är. Hostig och febrig gick jag och gjorde mig lite te och satte sedan på en film och somnade snabbt om igen, annars än det har jag läst.. sökt lite olika jobb och snart ska jag iväg och fika med en vän! Får hoppas att hon hinner bara!

Idag har jag kollat på Beck den svaga länken.. usch JAG BLIR GALEN! Äckliga samhälle! Förstår folk nu varför jag inte tycker det är speciellt skoj att åka hem själv mitt i natten när jag bor ute i skogen?

Jag fick hem Åhlens katalogen idag, det stod att jag har tjugoentusen poäng, vadå poäng? Varför har jag det? Och vad kan jag göra med dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0