Fundera

Man kan ju fundera ibland på hur folk är funtade, många beter sig verkligen underligt och på ett okamratligt vis. Jag förstår inte.. jag förstår mig inte på er/dig/dem.

Jag tänker inte på någon speciell jag bara skriver rent allmänt. Förövrigt så är jag sjuk trött och har ont i hela kroppen som jag alltid skriver, det var ett jävla tjatande på mig om hur trött och ont jag har, har jag märkt. Men jaja, det är ju min blogg så passar det inte så behöver man inte heller läsa skiten! Inte svårare än så inte :) Skriver ju oftast ingenting intressant heller bara massa jävla blaj om mina tråkiga dagar osv.. men jag tänkte att det skulle bli ändring på det nu, att jag skulle börja lägga in lite roliga bilder på min vardag och lite mer smink och klädetips kanske även lite bantings tips det var ju uppskattat iallafall! Och det är alltid skoj med positiv respons! Ni som frågat om "prutt soppan" jag ska ta tag i de snarast, ska försöka få tid till det också.

Snart firar jag två år med min baby, det känns.. ja, jävligt kul! Vi har hunnit med mycket under dessa två år, när man säger två år, iallfall för mig, så låter det så jävla lite känns som att vi varit tillsammans femtio år minst! Haha med tanke på allt som hänt osv. På tal om honom så ligger han och sussar sött som vanligt, jag förstår inte att han kan vara trött han har legat och sovit en och en halv vecka i sträck ju! Jag tyckte han kunde städat och tagit ur diskmaskinen tills jag kom hem, men icke! Datanörden.. but i love you anyways!

Sen så har jag stött på en tjej två dagar i rad nu, en gammal flickvän till en utav Nicklas tidigare vänner. Han är ett riktigt jävla ap as ifall ni frågar mig, men det var inte det vesentliga. Utan det känns otroligt skönt att jag har fått prata ut lite med henne och fått berätta en del av mitt perspektiv på vad som hände. Om du läser detta, som jag sagt tidigare så känner jag mig så genom dum och jag skulle verkligen bara vilja ge dig en bamse kram för det är du fan värd! Sviniga killar suger balle. Utrota dem. Jag blir faktiskt nästan inte förvånad längre när jag hör vad folk gör mot varandra men det är helt sjukt har folk ingen empati i kroppen? Känner de ingen skuld? Hur kan man inte göra de? Hur kan man behandla med människor hur som helst, har man inget skam i kroppen? Jag har miljoner frågor. Det finns verkligen inte i min värld att man skulle göra så mot någon annan, MEDVETET. Världen är sjuk, när ska jag inse?

Denize, jag finns här för dig.. jag ville bara skriva det. Jag är glad att jag har dig och jag är glad att vi återupptagit kontakten efter alla år vi har pratat med varandra.

Kommentarer
Postat av: Denize

Aw snutt, jag är glad att jag har dig också!

2007-09-21 @ 16:42:45
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0