Helvetes dag

Idag har varit en sån här dag då det hade varit bättre ifall jag stannade hemma och gömde mig under täcket. Det började med att jag vaknade fem minuter innan jag skulle gå till tunnelbanan, det var bara att kasta på mig kläder och springa ner till tunnelbanan ny vaken och osminkad. Jag kan ju tala om att jag var lagom söt sen när jag kom fram till jobbet och ställde mig kassan. Fy helvete säger jag bara. Det börjar med att jag läser fel på kortköp för det står "betalt: 0:-" och jag fattade det som att köpet inte gick igenom så min stackars gäst fick betala tre gånger hoppas hon kommer hem och kollar på sitt kontoutdrag sen och kommer tillbaka.. stackaren. Hela resturangen fick panik och visste inte vad dem skulle göra och jag stod där som ett jävla fån. Sen blir jag tvungen att jobba över tre timmar med tanke på att dem hade hyrt in för lite personal, lagom kul jag som redan var nära o gråta. På råga på de så åt jag äckel mat till lunch. På vägen hem blir jag nästintill rånad av något jävla fattigt offer som står med luvan för ansiktet och försöker dra tag i mig och min väska, glad som fan springer jag därifrån.. horunge, köp eget. Imorgon ska jag jobba nio timmar i streck och sen hem och gråta i min ensamhet! På lördag blir det iallfall skoj! Då blire först middag med Denize och kanske M. Ska bli jätte mys, lite senare ska vi ut till Claras som vanligt med alla och lite till.

Innan det hade jag tänkt ta en sväng hem till byggplatsen som dem kallar "mitt hem" och fika med min mami. Har inte träffat henne på två veckor.. känns konstigt. Inte ens pratat i telefon nästan, jag har inte tid, jag är för trött och bitter när jag kommer hem. Jobb helvete, men jag klagar inte när lönen kommer. Jaja nu ska jag inte bittra mig mer här för nu är de idol med Rihanna kopian dvs Gathania.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men bumman då :( Låter inte som en kul dag..
Ring mig när du kan! <3

2007-09-28 @ 14:51:48
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Denize

Hoppas att det gick bättre idag.
Du fick ju i alla fall besök av mig imorse, inte alla som får det ;)
Ses imorgon gumman.
Det ska bli så kul!!

2007-09-28 @ 17:06:41
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0