Stor dag som blev fiasko

Igår så skulle jag och Nicklas egentligen mött upp Denize i stan för att göra stor stockholm osäkert, men med mina 39 graders feber och med Nicklas halsfluss och penicillinkur så vart det inget för våran del. Verkligen synd, både jag och Nicklas hade verkligen sett fram emot ännu en trevlig kväll med Denize. Förhoppningsvis hade hon skoj iallafall tillsammans med M, så får jag och Nicklas gott göra henne med en middag eller så nästa helg!

Grattis Cribbe 20 år iallafall, vi var där en snabbis innan vi skulle ha åkt in till stan, jag simmade i snor papper och alvedon så det var bara att vända bilen hemåt igen.

Imorgon börjar jobba, första dagen på jobbet! Tråkigt nog har jag fortfarande jätte hög feber och är alldeles yr, men jag kan verkligen inte missa första dagen det går inte så jag får pina mig igenom den och klara mig veckan ut tills helgen kommer då kan man pusta ut. Det var heltid också, fy fan va jag känner mig bra! Då blir det massa shopping och presenter till min älskling när lönen kommer! Vi firar ju två år snart så, jag har massvis med mysigt planerat älskling så du vet.

Nu sitter jag här och snorar mig framför datorn, Nicklas är borta och köper godis och gifflar till mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0