Tillsägelse

Jag har tidigare fått en tillsägelse av ett antal personer att jag borde uppdatera denna blogg oftare, men vad fan ska man skriva om? Vad är intressant? Vad vill ni veta mer av? SKRIV ERA JÄVLA KOMMENTARER så jag vet vad jag ska skriva om, jag vet att ni läser. Så, så lätt kommer ni inte undan! Bara skriva!

Jag kan skriva om vädret, jag kan skriva om att jag och Nicklas åker till antingen Paris eller London över jul? Jag kan ööööösa över mina problem på denna sida. Ja, jag vet inte. Ni väljer, så kommentera!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ska skriva om mig, hur mycket du älskar mig och hur mycket du vill pilla på snäckan :)

2007-09-25 @ 19:55:07
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Carro

DU ÄR ÄCKLIG!

2007-09-25 @ 20:21:25
Postat av: Anonym

Det är en talang att kunna föra fram småsaker som problem som du gör(Creds). Jag tänkte därför att du kunde följa samma linje. Så!, varför inte skriva lite om protesterna i burma, aids katastrofen i afrika eller varför inte en halvkilometer lång spalt om världens klimathot.
Jag ser potential hos dig.
Det här ska inte vara några problem...
...efter en klagotext på 7 rader om en baconburgare
Lycka Till!

2007-09-26 @ 02:12:42
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHA ^^ Bra där, anonym!
Jaaa, Carro! Att gå till attack mot en bacon burgare.. suck suck suck! Hahaha! ^^

2007-09-26 @ 15:43:27
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: carro

Va? det gjorde jag inte, jag gick till attack mot kunden som klagade över vad han hade beställt. btw hej martin!

2007-09-26 @ 16:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0