Bullfitta

Hejhej, jag är svin tjock jag har ätit massa godis och massa god sås och lite ris. Nu dricker jag grönt te och har jävligt ont i magen, jag och marie har inte gjort så speciellt mycket idag förutom ätit massa! Jävligt trevligt om jag får säga det själv, vaknade faktiskt vid åtta idag då gubben min tyckte att det var färdig sovet och vi skulle upp och storhandla suck och pust. Sen hem till svärföräldrarna för lite fika, jag käka två äpplen sen hem igen. Med ännu fler kassar med grejor som var kvarglömt sen innan, skoj skoj. Vart ska man få plats med allt? Nu saknas det vitrin skåp, ny tv bänk, hel kroppspegel, soff bord och soffa. Soffan är på väg och bör anlända om ca en vecka, det är ju lite så i början när man flyttar man kan inte köpa allting på en gång utan får ta det succesivt. Även om de känns lite tomt utan soffa och vitrin skåp. Oh well jag överlever, som alltid. Gubben min är på tvspels, öls, kolla på tråkig fotbolls kväll med grabbarna så jag passade på att åka som tidigare skrivet, marie och käka massa god mat. Jag har nästan glömt bort hur gott det är med lite lax. Marie har även gjort sockerkakssmet som vi sitter och häller i oss, kalla oss äckliga. Ska väl rullla mig till Liljeholmen senare o möta upp Nicklas o åka gemensamt hemma.. just nu känns de mest som att jag vill ligga här o klappa mig på fetto magen. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, oj då, älskling!
Verkar som min personliga mat-rådgivare har gått åt det motsatta hållet! ;O

Puss.

2008-04-13 @ 03:02:20
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: carro

haha you know why i can't eat whatever ;)

2008-04-13 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0