Inte på ett tag

Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet inte vad som hänt.. jag som lovade o bli seriös. Det har hänt en hel del, nu är jag iallafall hemma och sjukskriven. Jobbet tog knäcken på mig, jag grät och kände att jag inte kunde utföra något bra jobb så det vart ett besök hos min husläkare som tyckte att hon jag borde sjukskriva mig ett tag och försöka ta det lite lugnt. Ska strax ringa min chef och skicka papperen till honom, lite svårt dock med tanke på att jag och N precis flyttat och inte har någon hemtelefon så jag måste vänta tills min mamma åker till sitt jobb som ligger fem minuter härifrån och ringa därifrån. Men chefen får hållas, det finns inte så mycket annat jag kan göra. Jag kör fortfarande med kontantkort på min mobil då jag är inte speciellt rik nu när vi är nyinflyttade, och sen har jag aldrig känt ett behov av abonnemang. Fast det kan ju vara på tiden o skaffa sig det, nåja. Den 12 Maj ska jag även träffa min studievägledare igen och diskutera vad jag ska plugga.. jag har fortfarande inte kommit på, jag vet verkligen inte vad jag vill göra?! Att det kan vara så svårt? Jag är sugen på många olika grejer, jag byter grej minst varannan vecka, ena veckan är det Polishögskolan, sen är det barnmorska, sen är det plugga fashion i USA (fast det känns mer som prio nummer ett) o jadajadajada! Vi får se, hon kanske kan komma med bra förslag på olika kurser. Till o börja med ska jag fortsätta med mina gymnasiebetyg då jag inte hade det speciellt roligt under min tid i gymnasiet så fick jag inte mycket gjort. Men det tar vi en annan gång. Nu ska jag ta reda på den feta disken ute i köket som jag mådde alldeles för illa för att ta hand om igår kväll! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0