Dumma regn


Jag ska snart iväg och shoppa med min lillebror och min mami, eller min mami kommer en timma senare och äter frukost/lunch med oss. Jag försökte få med mig grinolle här hemma men icke sa nicke, han skulle inte med till stan. Lite tråkigt, men jag får väl köpa med mig något gott till honom så blir han glad. Jag ska inte kolla efter någonting speciellt i stan, utan det är min bror som ska handla jeans. Själv är jag pank och längtar till löning på måndag! Fast det blir inte så mycket shopping då heller, jag behöver nämligen köpa nya järn och folsyre tabletter som håller på att ta slut, jag behöver köpa ett sl kort och betala räkningar och hyra. Vi får väl se vad som återstår sen.. lär inte vara speciellt mycket med tanke på att lönen jag får nu är "semesterersättningen" från Juli månad. Vi ligger en månad efter med lönen, var lite surt när man började där med tanke på att man fick jobba två månader först utan lön.

Så för mig idag blir det bara att handla ingredienser till ett Banan Choklad muffins recept jag fick av http://michaelaslife.blogg.se (någon som vet hur man länkar utan att behöva länka själva "adressen" utan att det kanske står tryck här?)

Förövrigt mår jag bra, tre dagars helg det kunde inte komma mer lägligt. Jag har varit så slut efter jobbet nu i veckan att jag somnat med en gång nästan när jag kommit hem och knappt hunnti med någonting. Känns lite ruttet, jag vill inte ligga o sova om dagarna dem få timmarna jag har när jag inte jobbar, sova vill jag göra på natten när man ska sova. Nä nu måste jag sätta fart tror jag, tänkte nämligen kolla lite Prison Break innan jag ska iväg! Hoppas ni får en trevlig dag i regnet, det ska jag försöka ha iallafall!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

BAJSRAND! Nicklas kastar smutsiga kalsonger omkring sig!

Det gungar i båten!

2008-08-23 @ 11:16:41
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har folsyra tabletter och järntabletter som jag inte behöver. vill du ha dom?



Kram

2008-08-23 @ 20:27:22
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0