Godmorgon!

Ser ni min fina nya design? Den har http://michaelaslife.blogg.se fixat så snällt åt mig :)
Nu är jag iallafall uppe och vaken, usch! Vilken väder det är idag? Ska det regna? Någon som vet? Jag ska iofs bara jobba så jag lär ju inte lida, ikväll kommer min mami förbi och fikar oss.. och imorgon kommer Denize, Emilia o Jimmy hit och äter god mat och tydligen ska vi spela poker (?) jag har aldrig kunnat spela poker! Försökt lärt mig miljontals gånger men de går verkligen inte in.. jag får väl leka med Emilia istället eller något.

Jag är verkligen less på att jobba nu.. önskar att försäkringskassan kunde jobba fortare så jag får veta om jag får hel havandeskapspenning! Isåfall jobbar jag bara augusti ut och en vecka in på september, det vore guld!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Denize

Spela poker? Det har jag inte gått med på... då leker jag med dig och Emilia ;) haha.

2008-08-07 @ 13:36:55
URL: http://denize.blogg.se/
Postat av: Mel

va fin bloggen blev :D

2008-08-08 @ 18:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0