Godmorgon

Det blev inte mycket skrivande igår, jag hade fullt upp hela dagen. Det började med att jag hade en läkartid 8 20 (började jobba 12 igår så det sööög ju men man överlever) läkaren sjukskrev mig 25% så jag kommer bara att jobba 75% så det känns bra, sen får vi se vad försäkringskassan säger om havandeskapspenning.. jag väntar ivrigt på besked! Efter det tänkte jag att jag skulle åka hem och vila en stund för vi var klara redan vid halv, skulle nämligen in till stan vid halv tio tiden och möta Nicklas kusin Ellie. Dum som jag är trodde jag att hon fortfarande gick kvar i sin gamla skola vid gullmars så jag satte mig i gullmars klockan 9:15 och tänkte att det här går fort! Men hon hade ju bytt skola, och gick i skanstull dumma mig så jag satt där i fyrtiofem minuter istället haha men det gick bra!
Vi möttes iallafall upp och satte oss på ett mysigt fik vid Rådmansgatan, W hette det! Sjukt god foccacia där hade dem! Efter det var det bara att pallra sig till jobbet, suck. Jag jobbade ända till kl 18 sen var det hem och laga stek med ris och pepparsås till karln. Tror jag slockande runt 22 tiden igår, helt slut! Förhoppningsvis blir den här dagen inte lika stressig!

Jag ska snart sätta igång o göra mig iordning, ska dricka upp mitt te bara. I helgen har jag INGEN aning om vad som händer, ha en bra dag nu!

Kommentarer
Postat av: emma

godmorgon:)

va fin design du har :)

2008-08-29 @ 07:11:56
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad heter låten som spelas i din blogg? :)

2008-08-29 @ 16:29:22
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0