Godmorgon



Det gick bra att fixa naglarna igår, dem vart fina fina! Nu hoppas vi att dem håller också, hört att nagelförlängning tydligen inte ska hålla lika länge på gravida.. oh well! Igår var världens sego dag (som vanligt för mig) Nicklas och jag var och handlade lite med på kvällen, sen kom Patric över och höll oss sällskap en stund. Jag laddade även ner Batman filmen, men somnade efter fem minuter..! Haha! Helt slut, sen kommer jag ihåg att Nicklas sa att jag somnat på hans arm så nu hade hans arm somnat och han kunde inte röra den.. och så försökte jag ta mig till sängen men jag var så trött och snubblade överallt.. haha! Mer än så kommer jag inte ihåg!

Suck idag jobbar jag 10-16, jag vill iiiiiiiinte! Jag får försöka palla mig igenom de, efter jobbet tänkte jag ta en trip förbi Gina Tricot och köpte en jacka och massa baslinnen, jag har nämligen inte ett enda långt baslinne! Helt sjukt! Alla har försvunnit! Nej nu måste jag sätta fart.. jag börjar må illa..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0