Gokväll!

Här sitter jag och dricker te som vanligt, jag har städat hela lägenheten, lagat mat, vikt tvätt, tvättat och donat här hemma sen jag kom hem från jobbet! Känns skönt att det är lite mer "ordning" här nu! Jag har även burit ut onödiga saker ut i förrådet! Duktiga jag! Snart tänkte jag lägga mig i sängen och bläddra igenom lite tidningar och dricka mitt te.. men tänkte uppdatera här lite!

Dem flesta tror alltså inte att dem kommer hitta Maddie, tycker det är så sorgligt att folk kan göra så mot varandra, ta någon annans barn. Det är helt sjukt.. men världen ÄR sjuk.

Sitter och väntar på msn på Michis.. så vi kan fixa till min otroligt fula design, hon hade gjort en jätte fin rosa :) nä nu ska jag sjunga lite! Haha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Denize

Oh vad fint det blev :D Ses på fredag, puss tjockis <3

2008-08-06 @ 21:55:04
URL: http://denize.blogg.se/
Postat av: P

"jag har städat hela lägenheten, lagat mat, vikt tvätt, tvättat och donat här hemma sen jag kom hem från jobbet!"



Och vad har Nicklas, som inte är gravid, gjort?

2008-08-10 @ 01:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0