Maskerad i all ära

Igår vi först på middag och sen blev det maskerad fest, alla var utklädda förutom jag och Denize. Jag kände ingen riktigt party anda med tanke på min tjockis mage och lack of alkohol då kunde jag lika bra äta mitt godis och dricka min päron soda i och försöka ha kul med alla fullisar! Nicklas var pimp iallafall, haha ser ganska skoj ut på bilderna! Vid ungefär halv fyra tyckte jag att de började bli dags att åka hemåt så jag ringde en taxi och vi var i sängen runt fyra snåret, lagom att gå upp klockan tio för att åka till Nicklas släktingar i Gnesta och fira deras dotter som fyllde fjorton! Gott med massa smörgåstårta, men jag var förbannat trött och kände för att åka hem och gömma mig under täcket. Det är vad vi har gjort resten av kvällen, jag har hunnit med att städa undan lite här hemma och sätta på en tvättmaskin också annars har vi bara degat hela dagen.. 

Imorgon bitti ska jag upp runt halv nio tiden och åka iväg o träffa Nicklas kusin Ellie (som även kommer bli gudmor till William) för att fixa våra naglar, som sagt nu när jag ändå är tjockis kan jag få vara lite fin så jag unnar mig själv lite nu när jag är tjocker! Jag tänkte göra nagelförlängning, med fransk manikyr jag visar bild resultat när jag kommer hem igen :) 

Nu för lite bilder från gårdagen!



 






Ni ser att även utan alkohol lyckas jag bara komma med på bild med störda miner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är brun då :K det vill jag också vara :O

2008-08-03 @ 01:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0