Natten



Inatt hade jag sån fruktänsvärd halsbränna att jag inte visste vad jag skulle göra, vad hjälper egentligen mot halsbränna? Någon som vet? Jag knaprar mindre än gärna i mig piller och vore därför tacksam ifall någon hade någon huskur eller något liknande som fungerar istället :) finns de inte så får man ju självklart springa till närmsta apotek finns inte så mycket mer att göra då. Idag ska jag jobba men jag ska även höra min chef om jag skulle kunna vara ledig på fredag, eller jag behöver vara ledig på fredag. Jag känner att jag behöver en tre dagars helg att bara vila ut på! Nästa vecka ska jag till barnmorskan, tänkte även planera in en läkartid. Jag känner att jag går sönder snart om jag jobbar mer, det går knappt med onda fötter, ond rygg, jag är inte trevlig och gör inget bra jobb. Tycker synd om de som handlar av mig..

Nu ska jag kolla lite Prison Break innan jag måste börja göra mig iordning!

Kommentarer
Postat av: emma

de är många just nu som har det plus är jätte sjukta, konstigt. hopas de blir bättre i alla fall :)



Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=77932





och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon



Lycka till!

2008-08-18 @ 11:28:23
URL: http://meays.blogg.se/
Postat av: Michis

Jag hade enormt mycket halsbränna också.

Käkade tuggtabletter och det är ju inget fel. Min barnmorska gav ju det som råd..

Trots att det funkade för stunden och inte speciellt länge så kunde jag inte vara utan. Hade sån jäkla halsbränna.



Hoppas det blir bättre.

Krams

2008-08-18 @ 13:38:20
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: johanna

loka eller ramlösa brukar hjälpa!

2008-08-18 @ 14:39:23
Postat av: Maria

Novalycol knaprade jag när jag hade sååån halsbränna med Elin. Jösses, jag trodde jag skulle slå ihjäl någon när jag hade det. Och under nattetid vill jag inte ens tänka på. :P Finns på apoteket, receptfritt. :) Kram

2008-08-18 @ 18:53:45
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: J

hej! gullig blogg=)

det kan funka att dricka mjölk och äta mariekex till om man har halsbränna, prova det funkar.

2008-08-18 @ 22:53:12
Postat av: Paula

hej, filmjölk funkar jätte bra! om du dricker ett glas på morgonen och ett på kvällen så ska du slippa det! lycka till!

2008-08-24 @ 08:21:23
URL: http://oneandoonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0