Söndag, underbara Söndag

Godmorgon allesammans! Jag vaknade bara för någon timma sen så jag har hunnit duscha lite och tänkte dricka lite varmt te innan jag åker iväg! För er som undrar vart vi ska fixa naglarna så är det på Proffesional Nails i Haninge Centrum, där dem är super duktiga och gör det för mycket lägre priser än här i stan! Istället för runt tusen lappen så betalar jag bara 420 :- för att göra en förlängning med gele/akryl och sen fransk manikyr på de!

Nicklas ligger fortfarande och sover.. men jag hoppas att han hinner vakna om en timma, då kan jag fråga lite snällt om han orkar skjutsa mig till pendeln.. istället för att jag ska behöva åka en station :)

Söndags ångesten börjar krypa in också.. helgerna är alldeles för korta! Jag skulle kunna tänka mig att jobba fyra dagar i veckan mån-tors eller något liknande så hade man fredag, lördag o söndag fria! Va sägs om de? Haha! Ne nu måste jag sätta fart, väntar bara på att mitt hår ska torka så jag slipper gå ut och bli förkyld... för idag är det ganska kallt! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad billigt, dit ska jaag gå när lönen kommit. Mna känner sig så mycket fräschare med naglar. Love it

2008-08-03 @ 14:37:20
URL: http://meeays.blogg.se/
Postat av: nathalie

Du har rätt i att dem är bra och billiga här i Haninge. Det skönaste är också att det går så himla fort :) Bara en timma och sedan är man klar o fin :) hoppas det blev bra, (men det tror jag för jag brukar alltid fixa mina där) :)

2008-08-03 @ 16:49:12
URL: http://nattow.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter stället?

2008-08-03 @ 22:13:07
URL: http://meeays.blogg.se/
Postat av: Godmother !

timme? 40 min tog det !

2008-08-04 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0