Xist

Nu har jag lugnat ner mig lite från igår, jag var på ett hemskt humör när jag kom hem. Nicklas var trött och grinig och jag var otroligt trött och grinig, jag kom hem lagade mat med en gång.. sen var det igång.

Igår jobbade jag först 7-14, sen mötte Felicia och Liam upp mig på jobbet och hon släpade med mig till Xist. Det var mysigt där faktiskt, söta barn och trevliga föräldrar. Dock tror jag inte det är någonting för mig, jag är ganska blyg utav mig och är inte mycket för att "sitta och prata i grupp" det blir säkert en annan sak när barnet är fött då man kan gå på öppna förskolan och det är mer riktat mot barnet än mot mig. Jag vet inte, jag tror att jag nöjer mig med föräldragruppen via min MVC. Jag får prata med mina närmaste och med min mor och barnmorska så länge :) Någon utav er som brukar vara på Xist?

Igår tog Felicia även ut mitt löshår, kändes så himla skönt att få bort det! Har tampats med att försöka hitta en tid att slita ur skiten sen innan sommaren men jag jobbar ju hela tiden och Felicia har varit bortrest och tagit hand om sin bebis så det har inte riktigt funnit tid. Dock har jag hår hemma som jag ska sy fast klämmor på som jag kan använda vid tillfällen då jag vill vara extra fin. Jag passar nämligen inte speciellt bra i kort hår tycker jag, känner mig som en liten pojke. Nu ska jag snart iväg in till stan och köpa skor på Skopunkten, det blev strul på jobbet och dem kom fram till att jag inte fick jobba i dem skorna jag redan hade (och har jobbat i, i ett år) så nu måste jag springa iväg och köpa nya. Tur att dem betalar annars hade det inte gått! Jag blir så irriterad ibland.

För att lägga på lite från gårdagen så åkte jag och Nicklas iväg till ICA MAXI för att kolla ifall dem hade några passande skor, och det hade dem självklart. Men inte i min strl, så då passade jag på att köpa nål och tråd så jag kunde hem och sy löshår. När vi kommer hem är nålpaketet spårlöst! På något sätt fick vi inte med oss det hem. Då tog det hus i helvete kan jag tala om! Jag bråkade resten av kvällen :) nej nog om detta! Nu ska jag fixa mig det sista och dricka en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0