But you're not a boy so you can't understand?


Kommentarer
Postat av: LAACY

Jaa! gör de =D kostar runt 10 - 17 kr burken, beror på vilket märke man köper. Hihi leet me know vad du tyckte!



vad ledsen jag blir om de är vad jag tror de handlar om .. hoppas delöser sig (F)

KRAMAR

2008-12-12 @ 17:29:11
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

jag vet inte riktigt vad märkena heter =P men en odaste e en blå burk med en vit kossa på fast den sälj bara i en chilesnk butik inne i saluhallen i gbg. men vet att i sthlm finns ju miljoner affärer med chilenska varor. annars så den jag har på bilden, rainbow, den finns att köpa på willys på utländska varor hyllan =) den äckligaste är den som finns i ica, haha köp nte den.



jadå, de inte så farligt längre .. inte för att jag sagt till henne bara de at jag undviker henne så got de går, jobbigt bara att dfe ska tjata om vagnenvarje dag, igår tog dom tillome in den i köket för att visa mig fast jag tydoligt sa att jag inte ville =P men men, de är ju i slutändan JAG som bestämmer ..

2008-12-12 @ 18:57:35
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Anonym

But you're not a boy so you can't understand. Lite fel där va. Det ska vara don't istället för can't ;) HAHA

2008-12-12 @ 19:50:32
Postat av: Carro

Tack gumman=)

Är allt bra med er?

Ja våra pojkar växer som tusan:)

Åh gud va kul med utgång! känns som att det va hundra år sen!

Ne precis dom vill ju helst ligga där hela tiden och bara äta men man orkar ju inte sitta med dom hängandes hela tiden;) Ja Colin använder också napp:)

Spyr William något?



Ja men ska vi bestämma onsdag? =) Gud va roligt!



Haha nu har jag tagit efter dig och låter honom ligga på mge fast han låter lite och han nörjar lyfta lite smått på huvudet nu! Tack för tipset gumms:)



Vad ska ni hitta på i helgen?



Kramar!

2008-12-13 @ 00:04:29
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Caroline

anonym: nej din lilla besserwiesser lyssna längre fram i låten om de nu är så jävla viktigt

2008-12-13 @ 13:56:46
URL: http://myowndiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0