God fortsättning

Nu är jag här igen, tråkigt att jag inte hinner skriva så ofta men vi har verkligen fullt upp hela tiden det var länge sen vi var hemma och stannade mer än bara någon timme för att äta och åka igen.. lite tråkigt så ikväll är vi hemma med lill skrutten så han inte känner sig stressad och börjar undra vart han bor egentligen. Dock ska jag snart bege mig ut på en kvälls promenix med vagnen, men det är mest för att röra på mig och då ligger han ju bara och sover så det är ingen fara! Idag har vi även varit hos Nicklas mormor och hälsat på, hon är så söt den lilla damen 81 år och pigg som en lärka! Hon hade bakat massor och bjöd på kaffe och satt och pratade med oss i nästan tre timmar! Jätte härligt var det!

Imorgon ska vi till Nacka Forum med min mamma och mina två äldsta syskon för att kolla mellandagsrean, jag ska försöka hitta vantar till mig och William sen även en nyårs/20års klänning får hoppas att jag hittar något.. håller mina tummar på att Zara ska ha någonting som passar mig i smaken, smaken är ju som baken.. delad som man brukar säga!

Annars så har vi haft en jätte mysig julafton! Med en massa god mat och fina presenter, William fick nästan flest julklappar tror det stod "God Jul William" på vart annat paket! Haha, han låg bara o sov i min famn! Nästa år blir det lite roligare för honom då han är över ett år då kan han vara med o öppna dem också! William fick bland annat en bumbo stol, den enda babysittern i världen som har bebisen i ett upprätt läge utan att belaste rygg/nacke/bakhuvud! Den kan användas från 3 månaders ålder och upp till dem inte längre vill sitta still :) så den rekommenderar jag varmt! Sök efter den på nätet så kan man läsa en hel del, den är lite dyr men är värd varenda liten slant!

Jahaja, snart är min älskling hela två månader! Tiden bara rinner iväg! Jag återkommer lite senare eller imorgon med bilder =) Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Carro

Dags för en tävling i min blogg, kika in om du vill vara med ;)

2008-12-27 @ 18:02:48
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: jessie

Grattis gumman!

2008-12-30 @ 13:27:47
URL: http://mamajay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt är väl. Dina inlägg är saknade! : )

2009-01-03 @ 02:26:26
Postat av: Carro

Tack vännen:)



Hur mår ni? kramar

2009-01-06 @ 10:34:09
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det va verkligen jätte skönt=)

Åh det låter jätte mysigt! Skönt med lite tid för sig själv. Det behöver man ibland!

Inte så bra med tanke på att jag har legat sjuk=( Själva då? Vad har ni haft för er??



Kram

2009-01-06 @ 13:19:06
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Granis

Fin och härlig blogg, ha det toppen !

2009-01-07 @ 11:14:08
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0