Gokväll!

Dålig uppdatering som vanligt, det börjar bli ganska enformigt att jag börjar varje blogg inlägg med att tala om de.. som att ni inte hade märkt de ;)

Hur som haver, jag åkte på vinterkräksjukan i torsdags och i fredags vart även William dålig.. stackars liten!! Så vi spenderade fredagskvällen på barnakuten! Nu är han dock lite bättre, skönt! Nicklas har flunsan och jaa.. det är i vanlig ordning sjukstuga här! Nu har jag även fått mjölkstockning (igen) och feber! Trevlig andra advent va? Nja, trots sjukdomarna så pallade vi oss iväg till Sigtunas julmarknad en stund med mormor, mina syskon och min mamma. Det var mysigt och vi handlade brända mandlar, jag fick även med mig 10 par strumpor för en hundring! Höhö! Efter de vart de en lång promiss tillbaka hem till mormor och morfar där det bjöds på hennes hemmagjorda apelsinglögg och massa smaskigt! Känner mig måttligt sugen på sötsaker nu, inte. Ska förska väcka min man till liv inom en halvtimma så att han kan sova någonting inatt han ska trots allt upp o jobba vid 6 imorgon kan vara bra om han kommer i säng lite tidgare än 3:30 som inatt.. Hmf!
 
Ni som har frågat om bilder på William, jag har inte velat lägga upp bilder på honom på nätet.. känns inte bra! Men det kanske kommer inom en snar tid! :) ni har ju en från förlossningen att kika på iaf :)

Till middag blir de köttsoppa med vitlöksbröd! Mums!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Ett tips är ju att märka dina bilder i photoshop, jag kan hjälpa dig annars ;) Lovar att jag inte ska sno några bilder, är själv väldigt försiktig med att lägga ut på min dotter!

2008-12-07 @ 20:12:44
Postat av: Carro

Hej gumman! Har du fått mjölkstockning igen?=( Stackare!Hur känns det idag? Och hur mår lillplutten nu då? Går det bra med amningen?

Stora killen =) då har han verkligen växt=)

Mina små killar mår också bra men Colin har varit hostig och förkyld när vi var i finland=(



Vill du ses någon dag i veckan? Om du blir frisk förstås?=)



Kramar!

2008-12-08 @ 18:42:23
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Carro

Heeej =)



Jo vi hade det helt okej i finland men jobbigt att inte förstå språket och så hade vi lite olika åsikter om vissa saker gällande Colin, hehe.

Åh va bra att du mår bättre nu=)

Funkade det med flaskan? Jo Colin tar flaska och Joona har gett honom det några gånger när jag har varit iväg.



Stora killen=) Va skönt att lillen växer ordentligt:)



Colin vägde 5530 senast och var 57 lång=)

Kan du ses på torsdag? vid lunch? Skulle verkligen vara jätte kul=)



Kramar!

2008-12-09 @ 22:11:45
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: monica o baby felice

Ja de var nog han , han åker tvärbana till jobbet han nu tror jag . Haha, ja lång är han juh helt klart.. :)

kram

2008-12-09 @ 22:14:06
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: Marie

Ses om en vecka hjärtat <3

2008-12-10 @ 11:23:57
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0