Gubb fan!

Ibland, bara ibland blir jag ska jäkla trött på dessa karlar! Jag ska på fotbollsmatch, hit jag ska dricka bira dit.. bla bla bla! Grabbarna och jag hit, jag ska spela cs dit.. men älskling, på söndag kanske jag kan träffa dig mellan 17:40 och 18 jag ser att jag har en lucka då! Är det så fruktansvärt ansträngande att få ur sig "älskling, du kanske vill hitta på någonting med mig?" tydligen. Som inte är precis innan man går och lägger sig då man ändå bara tjaffsar om att klockan faktiskt är mycket och jag ska faktiskt upp tidigt, eller till och från jobbet då man ändå är för pissed för att ens dela en konversation med någon.

Missförstå mig rätt, jag missunnar inte alls honom från att ha ett eget liv eller göra annat än att vara med mig. Men ibland kanske jag skulle vilja göra någonting annat som inte innebär, laga mat, sova eller ligga?

Kommentarer
Postat av: CATTIS BERGSJÖ

Det ligger verkligen någonting i det... Killar kan oftast bara ha en sak i skallen åt gången ;S

2008-02-08 @ 20:03:39
URL: http://cattisbergsjo.blogg.se
Postat av: Marie

Kanske skulle vara skönt att kanske inte bo hos honom då?

hoppas allt e bra

2008-02-08 @ 21:57:00
URL: http://mariereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0