Jag borde egentligen sova..

MEN jag kände att jag var tvungen att blogga en sista gång innan jag ska lägga mig i sängen och mysa med älsklingen. Jag har bloggat hela jävla helgen så jag kan likabra fortsätta in i det sista! Nu i veckan väntar de massa jobb, Nicklas kusin ska börja jobba hos mig ska bli as roligt! Vi behöver lite sköna brudar där nu fan! Helgens bravader ska vi inte ens tala om, kul ska de bli. Och du din skata, dig skiter jag faktiskt i.

Hallelujah!

Nä nu ska jag tillbaka till msn till min amerikanska väninna Denize, what the fuck are we doing in swedän liksom? Nej, USA it is. Vi drar imorrn.

Kommentarer
Postat av: Denize

HALLÅ! Jag väntade faktiskt på dig... vi skulle ju dra idag!? som sagt.. "what the fuck are we doing in swedän?"

2008-02-18 @ 18:52:33
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0