Kryssning one o one!

Snart bär de av, mami, hennes väninnan, hennes dotter och så jag! Härligt ska de bli, mycket mat, mycket sola, mycket massage, mycket allt! As härligt! Dock kommer jag ha svårt att sova utan min snarkande älskling vet inte varför, antagligen för att jag är mörkrädd och kelsjuk. Även om det är jävligt skönt att ha sängen för sig själv ibland, antar att han kommer ligga där hemma och spreta på tårna till max, sträcka och snarka sig lite extra! De kan han behöva hjärtat! Just nu står han och lagar mat, rygg biff med klyftpotatis! Dock ska jag endast ta några tuggor, måste verkligen spara mig till maten på båten.

Ni som behöver nå mig kan alltid ringa min mobil.. det gäller dig Denize, och dig Rebecca.. osv osv! So long!


image181 iloveyou!

Kommentarer
Postat av: Ankan

SKINHEAD!!!

2008-02-13 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0