Sömn och CS

Nyvaken sitter jag här och slevar i mig fullkorns pasta och någon slags GI köttfärssås, gubben min har varit och handlat ett headset med mic han sitter nu och spelar CS för fulla muggar och använder sig utav sin fina mic. Det ser verkligen sjukt töntigt ut som att han sitter framför dator skärmen o garvar o pratar med sig själv! Ser jävligt fjantigt ut! Skoj verkar dem ha iallafall.. eller nått.

Jävligt svårt o sova iallafall när man hör hans brummande dator, flickande skärm, massa garv och snack i headset, katter som jamar/pissar/skiter.. osv osv! Vad jag älskar mina sömnproblem!

Nu vill jag ha sommar, jag är trött på detta jävla väder, vad är detta?! Jag vill ha sol! Jag vill ha värme! Fel land.. Svenska sommaren kan man ju knappt kalla för "sommar" ens en gång! Brun blir man inte det minsta, om man inte ligger och fjortispressar hela dagarna i ända med ett ton olja över sig.. det har man inte tid för. Nej Alcudia here we come, det pratas lite om Thailand i vinter också? Nå, älskling?

Jaja nog om mitt fjantiga liv.. snart ska jag lägga mig o sova igen.. jobbar ju frukost numera och slutar jävligt mycket tidigare om dagarna istället, helt okej för min del!

I helgen är det även kryssnings dags, hårfixar dags.. osvosv! Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0